Γιόγκα και ευτυχία: είναι όντως αλήθεια;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγή από Αγγελική- πρώην εχθρό της άσκησης

Ως γνήσια τεμπέλα, ποτέ δεν έκανα με χαρά γυμναστική. Θυμάμαι ως μαθήτρια τον εαυτό μου να σκαρφίζεται ένα σωρό δικαιολογίες προκειμένου να χάσω το μάθημα… Αυτό συνεχίστηκε και αργότερα, που, λόγω κακής στάσης σώματος και πολύωρης δουλειάς, έπρεπε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να βάλω την άσκηση στη ζωή μου. Και, τελικά, διαπίστωσα ότι όχι μόνο δε σε φέρνει στα όρια στης εξάντλησης αλλά σε κάνει να νιώθεις ευεξία και επιπλέον ενέργεια!

Η Νικολέτα Μπάστα, εκπαιδεύτρια στη Yoga , μας εξηγεί με απλά λόγια πώς η Yoga μπορεί να ενισχύσει την ευτυχία μας, ούτως ώστε να αγαπήσουμε περισσότερο και να βάλουμε την άσκηση στη ζωή μας:

 Γιόγκα και ευεξία

Τα τελευταία χρόνια οι άνθρωποι, βιώνουν καθημερινά στιγμές γεμάτες ένταση και άγχος, στην προσπάθεια τους να αντεπεξέλθουν στο φόρτο υποχρεώσεων που πρέπει να διεκπεραιώσουν. Συχνά νιώθουν να μην έχουν την ψυχολογική και σωματική δύναμη που χρειάζεται για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής.

Έτσι νοσούν και σε πολλές περιπτώσεις αναγκάζονται να στραφούν σε κάποιου είδους φαρμακευτική αγωγή για να νιώσουν καλύτερα. Ωστόσο παρατηρείται η τάση προς τις εναλλακτικές  μεθόδους θεραπείας, μιας και το να πάρουμε ένα χάπι την ώρα που πονάμε, δεν λύνει το πρόβλημα, απλά το κουκουλώνει.

Η γιόγκα λοιπόν, είναι μια ολιστική θεραπευτική μέθοδος που σαν σκοπό έχει να βελτιώσει και να θεραπεύσει τον ανθρώπινο οργανισμό σε 3 επίπεδα: στο σωματικό, στο συναισθηματικό και στο νοητικό.

Μέσα από τις πρακτικές της Yoga το σώμα μας αποκτά ευλυγισία και η σπονδυλική μας στήλη επανέρχεται στην σωστή της θέση και ευθυγραμμίζεται.  Η στάση του σώματος βελτιώνεται, ο θώρακας διευρύνεται, η καρδιά και οι πνεύμονες λειτουργούν καλύτερα και νιώθουμε ευεξία και αναζωογόνηση.

Απαραίτητη προϋπόθεση για μια πρακτική γιόγκα αποτελούν οι τεχνικές αναπνοών.  Μαθαίνουμε να αναπνέουμε βαθιά με στόχο, με λιγότερες αναπνοές να αυξηθεί το ποσοστό οξυγόνου στο σώμα. Ένα οξυγονωμένο σώμα, ένας οξυγονωμένος εγκέφαλος οδηγούν στη ψυχοσωματική διαύγεια.

Το κάθε μάθημα γιόγκα τελειώνει με τον διαλογισμό ή την βαθιά χαλάρωση. Με αυτόν τον τρόπο εκπαιδεύουμε το νου να αποστασιοποιείται από τα εξωτερικά ερεθίσματα.

Μαθαίνουμε να ελέγχουμε τις σκέψεις, οι οποίες μας γεννούν συναισθήματα, όπου αυτά με την σειρά τους δημιουργούν αντιδράσεις και επηρεάζουν το νευρικό μας σύστημα. 

Δυναμώνοντας το νευρικό σύστημα καταφέρνουμε να λειτουργούμε με ηρεμία και έλεγχο, έτσι έχουμε τη δυνατότητα να αποβάλουμε το στρες και να χαμογελάμε περισσότερο!

«Βρες χρόνο να κάνεις τον ψυχή σου χαρούμενη»

Μοιραστείτε το

Σχετικά με την αρθρογράφο

Νικολετα Μπαστα

Απόφοιτη γυμναστικής ακαδημίας. Απόφοιτη από την ελληνική ακαδημία γιόγκα “Λωτός” μετά από σπουδές 700 ωρών,με πιστοποιητικό επάρκειας διδασκαλίας τεχνικών και φιλοσοφίας γιόγκα επιπέδου αρχαρίων, προοδευτικού μεσαίων και τελικού. Πιστοποιητικό επάρκειας διδασκαλίας γιόγκα 200 ωρών από την Μαρία Στυλιανάκη spada yoga E-RYT200. Αναγνωρισμένο πτυχίο από την Yoga Alliance και Yoga Alliance international. Δίπλωμα εξάσκησης Traditional Thai Massage από την σχολή ΑΟΜ ART OF ORIENTAL MEDICINE Συνεχόμενη ενημέρωση με συμμετοχή και παρακολούθηση θεραπευτικών σεμιναρίων και βιωματικών θεραπειών.

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο